maanantai 20. lokakuuta 2014

Viimeinen ilta

Lapset nukkuvat jo ja minulla on mielessä huominen päivä ja siirtyminen Bangkokiin. Varasin äsken netistä keskiviikolle retken Dream Worldiin. Meidän on pitänyt mennä sinne jo monella reissulla, mutta se on aina jäänyt väliin. Nyt testaamme paikan.

Kuten olen kirjoitellut, tykkäsimme valtavasti tästä hotellista ja tämä on hienoin hotelli missä olemme olleet. Olin lukenut kehuja hotellin vesipuistosta, mutta se oli myös hienompi mitä olin ajatellut. Etenkin villivirta oli pisin missä olen koskaan uinut ja myös kaunein. Altaita on paljon. Aikuisten altaat jäi täysin testaamatta, mutta ehkä sitten ensi kerralla. Samoin hotellin uimaranta jäi testamatta lähes kokonaan. Hotelli on kaikin puolin erittäin siisti ja palvelut toimii. Ohjelmaa on kaiken ikäisille ja ravintoloiden hintataso oli kohtuullinen tasoon nähden. Tykkäsin kovasti ja toivon salaa, että tulisimme tänne takaisin jo ensi kesäkuussa. Olivia kaipailisi seuraa (vinkkinä tutuille) seuraavalle matkalle...

Mietiskelin tänään istuessani lasten kanssa allasbaarissa  jääkahvia juomassa sitä, miten paljon pidän Thaimaasta lomailumaana. Nettipalstoilla lukee usein haukkuja Thaimaasta, Pattayasta jne. Me emme tietysti näillä lyhyillä matkoilla pääse kovin syvälle kulttuuriin, vaan poimimme parhaat päältä eli esim auringon, hymyn, kiireettömyyden, hyvän ruuan, hieronnat, lämpimät vedet ja kaiken kauneuden jota näemme matkan varrella. Ne tuovat minulle hyvää mieltä  sen lisäksi että saan jakaa nämä kokemukset rakkaitteni kanssa. Jos laskuni pitävät paikkansa, tämä on nyt 12. Thaimaan reissuni eikä varmasti viimeinen...

Lähetetty Windows Phonesta

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Täällä voisi olla ehkä matkaseuraa ensikesäksi.😉