maanantai 10. kesäkuuta 2024

Grande Centre Point Space

Nyt ollaan jo vaihdettu pariin kertaan hotellia täällä Pattyalla, mutta laitetaanpas pientä palautetta edellisestä hotellistamme, joka oli nimeltään Grande Centre Point Space. Saavuimme viime perjantaina hotellille hyvissä ajoin ennen virallista sisäänkirjautumisaikaa, joka oli kello 15.00. Koska emme saaneet heti huonetta, jätimme tavarat hotellille ja lähdimme jälleen kiertelemään Terminal 21 ostoskeskusta. Kiertelyn jälkeen palasimme hotellille ja saimme huoneemme sekä neljä tokenia. Tokenit ovat hotellin omaa "valuuttaa", jota voi käyttää hotellilla ostoksiin. Hotelli oli aivan täyteen varattu ja asiakkaita oli valtava määrä. Lähes kaikki asiakkaat olivat aasialaisia ja suuri osa oli lapsiperheitä ja kaveriporukoita, jotka todellakin osasivat pitää hauskaa ja ottaa ilon irti hyvällä tavalla hotellilomasta.

Hotellihuoneemme sijaitsi kerroksessa 14, josta oli hienot näkymät Pattayan lahdelle ja Pattayan keskustaan. Huone oli viimeisen päälle siisti, koska kyseessä on melko uusi hotelli. Huoneessa oli erinomaiset sängyt, japanilainen WC -istuin, revontuli- ja tähtivalaistus sekä maksuton minibaari juomineen ja syömisineen. Majoituttuamme lähdimme ensin käymään hotellin pelirakennuksessa. Vaikka hotelli oli täynnä pelitiloissa ei ollut minkäänlaista ruuhkaa. Kaikki pelit ovat maksutta asiakkaiden käytössä eikä niihin päästäkseen tarvinut jonottaa. Pelailtuamme menimme vesipuistoon, joka oli mielestämme ihan superkiva. Etenkin villivirrassa oli kiva kellua ja tutkia hienoja yksityiskohtia. Villivirran lisäksi vesipuistossa oli liukumäkiä, aaltoallas, erittäin lämmin jacuzzi sekä pikkulasten leikkiallas sekä vaahtoallas, jossa on vaahtobileet joka lauantai.

Uimisten jälkeen kävimme vielä hotellin sky poolissa nopeasti uimassa ja nautimme hetken kattotasanteen porealtaista. Iltaruokailut hoidimme mäkkärissä, koska sinne on päästävä joka reissulla ja tilattava perinteisesti kalahampurilainen sekä ananaspiiras. Hyvää oli. Syömisen jälkeen kiertelimme Central Marina ostoskeskuksessa ja teimme pieniä ostoksia sekä kotimatkalla ostimme katukojusta tahmeaa riisiä ja mangoa mukaan hotellille iltapalaksi.

Osa vesipuistosta näkyi hotellihuoneemme ikkunasta.

Samuel malttoi hetken pelata PS5 peliä.

Minun suosikkipeli.

Villivirta oli parasta vesipuistossa.

Avaruusteema näkyi joka puolella.

Pelitilat sijaitsivat tässä rakennuksessa keskellä vesipuistoa.

Kattoaltaan upeat näkymät.

Näkymä huoneestamme.

Mäkkärin eväät.

Hotelli iltavalaistuksessa.

7 eleven ja koira...

Iltapalat

Space hotellin aamiainen oli odotetusti hyvä ja kattava. Asiakkaita oli valtava määrä aamiaisella, mutta hyvä organisointi ja työntekijöiden määrä pelasti tilanteen. Henkilökunta ohjasi pöytiin ja tarjottavat oli aseteltu hyvin ravintolaan, eikä jonoja syntynyt. Lauantain ohjelmassa meillä oli jälleen pelaamista, vesipuistossa uimista ja ekstrana vaahtobileet, josta minulla ei ole kännykällä yhtään valokuvaa. Vaahtobileiden jälkeen lähdimme Samuelin kanssa käymään lavataksilla kävelykadulla. Menomatkalla käväisimme myös Mike´s shopping mallissa ostoksilla. Lavataksilla kulkeminen on edelleen yhtä helppoa ja halpaa kuin 25 vuotta sitten ensimmäisellä Pattayan reissullamme. Olen tosi tyytyväinen, että teimme kahden yön vierailun tähän Space hotelliin. Kiva kokemus kaikin puolin. Nyt olemme jo seuraavassa hotellissa ja yritän laittaa lähipäivinä tästäkin pientä palautetta.

Aamiastarjontaa

Hotellihuoneen ikkunan näkymä.

Otettiin biljardipeli, hävisin.

Tätäkin laitetta testattiin.

Aaltoallas oli myös kiva.

Illan hämärtyessä menimme lavataksilla kävelykadulle.